Typiskt...

Det är som typiskt att när man är exalterad på att få se Sverige kämpa sig till ett guld i JVM kl 01.30 och känner att "Jag kanske ska ta mig en liten "power-nap" på 1 timme" där vid 12-slaget så är det ju så typiskt att man ska vakna upp kl 08.00 och har MISSAT HELA MATCHEN. Och det värsta är att jag hade satt alarm på 01.10 för att hinna vakna, klä mig och gör mig klar för hockeyn, men jag glömde mobilen i fickan. Dessutom så såg hela min familj matchen och syrran hade dessutom skickat ett SMS där hon frågar om jag skulle se hockeyn eller inte, men ändå så väcker dom mig inte när dom vet att jag ville se hockey och jag dom märker att jag sover när matchen börjar. Jag blir så arg på min familj.

 

Så nu när jag vaknade på morgon och såg att jag hade missat matchen så fick jag idén "Kanske att matchen ligger ute på SVT Play så att man kan få se matchen iallafall". Så jag gick till SVT Play för att se om matchen ligger ute, vilket den inte gjorde, men det låg ute ett sammandrag på 7 min med dom bästa sekvenserna ur matchen som jag kunde se. Men såklart så står resultatet i länken till sammandraget. Så det var ju inte så kul att få veta resultatet innan man har sett matchen. Men jag ska inte göra som SVT och avslöja resultatet här för det kan finnas någon som har bandat matchen och ska se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0