Trött

Hjälp vad jag är trött. Satt uppe igår kväll och väntade på att Pappa skulle ringa och säga att "Nu vill vi har hämtning" (Se föregående inlägg) och vad gör man från kl. 18.00 till kl. 01.00. Jo, man ser film. Såg först Narnia: Häxan och Lejonet från 19.00 till 21.50, men jag hade minst 2½ timmar kvar tills jag skulle hämta mamma och pappa så då vart det att gå till DVD-hyllan och se vad som fanns i den. Det slutade med att jag såg Mission: Impossible III, som är precis 2 timmar lång, mellan 22.10 och 00.10.

 

Nu var större delen av kvällen fixad. Nu var det bara att fixa dom sista 50 minuterna till kl. 01.00 och då hittade jag lösningen i Brainiac, men jag fick bara se till kvart i 1 för då fick jag ett SMS av Pappa där han sa att dom ville ha hämtning. Så då vart det bara att gå ut till bilen och köra iväg. Så jag körde ner till Lanternan och väntade och väntade. Och till slut så kom dom och dom vart det bara att fara. Trodde jag iallafall. Det visade sig att dom hade lovat Kristofferssons att dom skulle få skjuts hem av mig (av Taxi Byske, Hihihi), så då fick jag stå kvar och vänta på dom medans dom stod och hälsade på några bekanta, men tillslut så kom dom så jag kunde köra hem dom. Det gick ju bra, så bra att när jag skulle till att släppa av dom så kände dom sig så skyldiga att dom ville betala för skjutsen, så då tjänade jag 40:- på en enkel körning. Kul :)

 

Nu på morgonen har jag inte hunnit göra nånting. Vaknade för lite mer än en timme sen, har just så pass hunnit äta frukost och sitter nu och chattar med "The Kid Next Door" och får höra om hans problem med hans iBuddy. Tydligen så när den funkar, så funkar de inte länge förrän den slutar funka. HAHAHA :D Ganska skoj tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0