Tidig och ensam

jag sitter nu i vårat hemklassrum och väntar på att alla mina klass kamrater ska komma, men jag får nog vänta ett tag till för dom kommer inte att komma förrän om 10-15 minuter. Anledningen att jag är så tidig är för att Kaplanskolans personal ska ha personalfika idag kl.14.00 så då ska alla lektioner brytas kl.13.30 och istället för att vänta på 14.20-bussen hem så tog jag mig friheten att låna bilen, trots att jag slutar vid 11-tiden idag. Och för att inte vara så ensam i bilen så pratade jag med en kompis och frågade om han ville ha skjuts till skolan idag, och det ville han så 07.20 stod jag och väntade på honom på busstationen i Byske. Och nu när jag kom till skolan så tittade jag på klockan och såg att den var bara 07.50, jag hade alltså 40 minuter kvar till skolan börjar. Så då gick jag förbi Carina i Kakplan och köpte mig en macka och en dricka.

 

Nu är det bara att vänta. Jag ska göra prov i MaB idag och det känns liiiite jobbigt, men det får väl gå. Nu ska jag ta och äta klart min macka.


Hejdå och God Jul om vi inte ses ;)


Kommentarer
Postat av: elinlundgren.

Hur gick provet då ? =)

2008-12-19 @ 15:05:01
URL: http://lundgrenelin.blogg.se/
Postat av: Nils Lundgren

Maxpoängen var 24. G var 12. Har jag tur så missade jag bara 4p. Dvs. VG++ om jag har rätt.

2008-12-19 @ 18:34:45
URL: http://lundgrennils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0