Sverige och USAs statsskick

Jag har precis haft prov om Sverige och USAs stasskick. Gick SKITDÅLIGT, hade glömt plugga och allting och det värsta var att sista 5 frågorna var diskutera och motivera frågor och det är det som jag är absolut sämst på. Hoppas inte Bogge sätter IG på provet, i.o.f så tror jag att han gör det för det var tre av frågorna som vi skulle skriva utförliga svar på, men jag skrev max 2 rader på vardera frågor. Jag är väldigt säker på att jag kommer att få IG. Om jag har riktigt tur kanske jag får ett G- eller kanske rent av ett G, men jag tror det blir ett IG.

Förresten så hade Jonas rätt. Vi diskuterade igår på bussen om det var Bamse eller Lille Skutt som drog två linor kokain. Jag var säker på att det var Bamse som drog dom efter att han tänkte "Åh, nej. Nu blir det trubbel" medans Jonas trodde att det var Lille Skutt som beställde en 6a Whisky och två linor kokain. Men han hade rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0