Ny Helg

En ny helg och en ny dag påbörjad.

 

Jag börjar igår kväll. Hämtade våran Volvo 240 igår som har varit på lagning hos vår morbror, så då fick jag ta och köra hem den från Östanbäck till Byske. Inte roligt på detta väglag. Senare på kvällen vart det WoW med Andrej och Sophia till ca. 23.00, efter det så satt jag och surfade på Youtube i yttligare 1½ timme till halv 1. Inte bra när man ska upp och träna klockan 07.30 på morgonen, men jag kunde sova fram till 07.00 i morse iallafall så jag fick bara 6½ timmes sömn i natt. Inte bra.

 

På träningen i morse vart det roligare. Vi var 14 personer på träningen och då var två av oss målvakter. Ganska bra när man kör 4 vs 4 med 2 avbytare var. Men problemet var att Åkerlund var sjuk så han kunde inte öppna upp till "Baren" och Isac kunde inte öppna för han hade glömt låskortet hemma. Synd tyckte gänget då fick inte dom något att dricka och jag fick inte gå in och simma som jag hade tänkt. Men det är väl bättre att vila än att träna när man är sjuk.

 

Ikväll ska jag vara "fyllechaffis" åt morsan och farsan för dom ska på Lanternan och äta julbord, lyssna på Idol-Loulou och Färdtjänst. Så ikväll blir det slappa framför tvn med chips, läsk och godis. SKÖÖÖÖNT ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0