2 dagars trötthet

Jag har precis råkat ut för två dagars trötthet. 

 

I tisdags under matten hade jag så jobbigt att koncentrera mig så jag gick ut från klassrummet för att försöka få lite mer koncentration, men det gick inte. 10-15 min senare medans jag pratade med en av mina lärare så bröt jag totalt ihop. Under samtalet med läraren så fick hon veta att jag hade under svenskan inte gjort nånting bara varit negativ på allting, så hon sa att jag skulle gå och prata med specialpedagogen på skolan och jag satte mig och pratade med henne och hon tyckte att jag skulle fara hem och vila upp mig och hon skulle fixa så att jag vart sjukanmäl under tisdag och onsdag så jag kunde vila upp mig. Och nu känns det mycket bättre. Men nu måste jag fixa med dom saker som inte vart gjorde igår på lektionerna.

 

Just nu vill jag bara bli klar med Lan A så jag slipper den skitkursen, det ända som jag har kvar är det praktiska slutprovet och för att göra det så måste jag göra klart alla laborationer och jag har kvar två stycken labbar och båda är på nära 30-40 uppgift VAR. Jag kommer aldrig att bli klar med kursen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0